# آموزش_زیست_شناسی3(دوازدهم_تجربی)
با هم مدرسه بسازیم
آموزش کلید طلائی توسعه پایدارِ متوازن است و معلمان مجریانِ شریفِ این هدف متعالی از طریق آموزش هستند. وظیفه ذاتی معلمان در طول تاریخ بشری، تربیت انسانها برای نیل به اهداف والای تربیتی و آموزشی و ساختن جوامع مترقی و متعالی است. بنابراین معلمانِ شریف و شایسته با عمل به وظایفِ خود انسان سازی و تاریخ سازی مینمایند.
و مدرسه جایگاه مقدسی است که این رسالت مهم در آن به سرانجام میرسد و در طول تاریخ جاری میشود.
بنیاد آموزش دکتر مقدسی با اشراف به نقش بی بدیل معلم و مدرسه به دنبال بسط فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامیدر احیای آموزش اصیل و ماندگار است. برای نیل به این هدف مقدس، با استعانت از حضرت حق و امید به همکاری همه دلسوزان فرهنگ و ادب ایران زمین به ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان، دبیران و آموزگاران شریف ایران زمین در فضای مجازی و حقیقی چشم امید دارد.
لذا از کلیه عاشقان فرهنگ و ادب ایران زمین به ویژه معلمان، اساتید و دانش آموزان و دانشجویان در اقصی نقاط ایران و جهان استدعا داریم حداقل در دو مورد زیر به این پویش مقدسکمک نمایند:
- عضویت در صفحات مجازی مربوط به این پویش در آپارات، ایتا و بله
https://www.aparat.com/Drrezamoghaddasi
https://eitaa.com/dr_rezamoghaddadi
https://t.me/dr_rezamoghaddasi52
- تولید حداقل یک ویدئوی آموزشی جهت بارگذاری در صفحات این پویش
- معرفی صفحات مربوط به پویش در فضا مجازی
ما بدان مقصدِ عالی نتوانیم رسید هم مگر پیش نَهَد لطفِ شما گامیچند
دکتر رضا مقدسی
مدیر پویش با هم مدرسه بسازیم
Email: [email protected]
https://rezamoghaddasi.blog.ir /
- مولکولهای اطلاعاتی: نوکلئیک اسیدها https://www.aparat.com/v/JuqxB
- مولکولهای اطلاعاتی: نوکلئیک اسیدها https://www.aparat.com/v/JuqxB
- پروتئینها https://www.aparat.com/v/g7Pzr
- رو نویسی https://www.aparat.com/v/sjFl4
- به سوی پروتئینها-بخش 1 https://www.aparat.com/v/MGfhv
- به سوی پروتئینها-بخش 2 https://www.aparat.com/v/Ymx80
- تنظیم بیان ژن(کل) https://www.aparat.com/v/ZPHnw
- تنظیم بیان ژن- بخش 1 https://www.aparat.com/v/wk5jW
- تنظیم بیان ژن- بخش 2 https://www.aparat.com/v/tri7w
- انتقال اطلاعات در نسلها https://www.aparat.com/v/GH6tw
- تغییر در ماده وراثتی جانداران https://www.aparat.com/v/9LS02
- تغییر در جمعیتها https://www.aparat.com/v/9LS02
- تغییر گونهها https://www.aparat.com/v/GJaLk
- تنفس یاختهای – بخش اول https://www.aparat.com/v/uXSyR
- تنفس یاختهای – بخش دوم https://www.aparat.com/v/znLRl
- فتوسنتز - بخش اول https://www.aparat.com/v/5Yp0I
- فتوسنتز- بخش دوم https://www.aparat.com/v/BfV6a
- فتوسنتز در شرایط دشوار https://www.aparat.com/v/DqTmP
- زیست فناوری و مهندسی ژنتیک https://www.aparat.com/v/uKSH0
- مهندسی بافت https://www.aparat.com/v/pPtdx
- کاربردهای زیست فناوری https://www.aparat.com/v/E4p5y
- زیست فناوری 1 https://www.aparat.com/v/4MBSq
- زیست فناوری 2 https://www.aparat.com/v/kbieX
- زیست فناوری 3 https://www.aparat.com/v/kbieX
- وبینار ملی المپیاد زیست شناسی https://www.aparat.com/v/21v6B
- روشهای مطالعه زیست شناسی https://www.aparat.com/v/OxGqP
********************************************************************************************